راهنماي خريد دستگاه ليزر فلزات

معرفی دستگاه های حکاکی و برش لیزری

راهنماي خريد دستگاه ليزر فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های فلزی به کار برده می‌شوند. این دستگاه‌های مدرن انواع فلزات را با دقت، سرعت و کیفیت بسیار بالا برش و حکاکی می‌کنند. دستگاه‌های لیزر فلزات در صنایع مختلف جهت تولید محصولات بسیار متنوع طرف‌داران بسیار زیادی دارد. اما زمانی می‌توان نتیجه مطلوب از دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید را به دست آورید که دستگاه متناسب با کسب‌وکار و انتظاری که از آن دارید تهیه نمایید   .

پس نکته مهم در هنگام خرید دستگاه‌های لیزر فلزات این است که شما عزیزان باید بدانید دستگاه را در چه ابعادی و جهت برش متریال‌های فلزی با چه میزان ضخامتی نیاز دارید. نکته بعدی در نظر گرفتن بودجه‌ تان می‌باشد دستگاه‌های مختلفی در این صنعت وجود دارد اما در نظر گرفتن بودجه از دیگر نکات مهم خرید دستگاه لیزر فلزات می‌باشد.

راهنمای خرید دستگاه لیزر فلزات

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر فلزات 

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر فلزات عبارتند از: 

·        جنس بدنه دستگاه لیزر فلزات 

خرید دستگاهی که جنس بدنه آن بادوام و مرغوب باشد در متحمل شدن شما از بابت هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد. زیرا بسیاری از شرکت‌ها جهت پایین آوردن هزینه‌های خود بدنه دستگاه را از جنس نامرغوب و بی‌کیفیت تولید می‌کنند درنتیجه دستگاه به‌هنگام فعالیت دارای سروصدا و لرزش‌های بسیار زیادی است. پس در تهیه دستگاه لیزر متناسب با کسب‌وکار خود مرغوبیت جنس آن را حتما در نظر بگیرید زیرا در صورت هرگونه ایرادی در جنس بدنه دستگاه مجبور می‌شوید در مدت‌زمان کوتاهی دستگاه را تعویض کنید و متحمل هزینه‌های اضافی بسیاری شوید.

·        گاید ریل دستگاه فلزات

 

توجه به این نکته بسیار مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر فلزات است، زیرا عملکرد دستگاه تا حد زیادی به این قسمت دستگاه بستگی دارد. زیرا اگر دستگاه حرکت و فعالیت درستی نداشته باشد در سرعت و دقت برش مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد. درنتیجه مجبور به تعمیر قطعات دستگاه و متحمل شدن هزینه‌های بسیاری خواهید شد.

·        کارآیی دستگاه

 

سرعت و دقت برش در دستگاه لیزر فلزات و حفظ کیفیت آن رابطه مستقیم با قابلیت دستگاه برش فلزات دارد. دستگاه لیزر فلزات تا حد بسیار زیادی به نوع متریال، پیچیدگی برش و ضخامت متریال بستگی دارد، قدرت لیزر در این‌گونه دستگاه‌ها طور طراحی شده‌اند که سرعتشان تا 8 اینچ بر ثانیه می‌باشد.

·        توان تیوب لیزر

 

توان تیوب لیزر با توان حکاکی و برش لیزری رابطه مستقیمی دارد. درواقع اشعه اولیه لیزر با توجه به تیوب لیزر انجام می‌شود و به‌طورکلی توان و ظرافت در برش و حکاکی بر خلاف هم هستند و رابطه عکس دارند. یعنی هر چه قدرت در برش بیشتر باشد ظرافت در حکاکی کاهش خواهد یافت.

·        خدمات پس‌از فروش دستگاه

 

توجه به خدمات پس‌از فروش دستگاهی که خریداری می‌کنید در تهیه آن نقش بسیار مهمی دارد. شرکت نوین تاک لیزر با ارائه‌ی کامل‌ترین خدمات پس‌از فروش همراه با ارسال تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص برای راه‌اندازی و نصب دستگاه و همچنین ارائه مشاوره رایگان جهت کار با دستگاه در خدمت مشتریان خود می‌باشد.

·        تلورانس دستگاه

 

دقت این دستگاه‌های مدرن در برش و حکاکی انواع متریال های فلزی دقتی فوق‌العاده با یک هزارم ثانیه است. به‌علاوه به دلیل قابلیت بی‌نظیر این‌گونه دستگاه‌ها در برش پیوسته با سرعت بسیار بالای انواع متریال های فلزی زبری و تیزی در برش به وجود نخواهد آمد. تلورانس در برش توسط این دستگاه‌ها بسته به نقطه ذوب انواع متریال ها متفاوت می‌باشد.

علاوه بر موارد فوق توصیه می شود مقاله راهنمای خرید دستگاه لیزر فلزات گردآوری شده توسط تیم فنی مهندسی نوین تاک لیزر را نیز مطالعه نمایید.

مزایای دستگاه های لیزر فلزات

 

ü     حکاکی و برش انواع متریال‌های فلزی و سخت با دقت و سرعت بسیار بالا

ü     کیفیت بالای برش و حکاکی انواع متریال‌های فلزی و خروجی فوق‌العاده محصولات

ü     هزینه پایین تعمیر و نگهداری دستگاه‌های لیزر

ü     افزایش امنیت در محیط‌های کارگاهی با استفاده از این دستگاه‌ها

ü     قابلیت حکاکی و برش انواع طرح‌های پیچیده و ظریف به بهترین شکل ممکن

ü     به حداقل رسیدن تولید ضایعات در تولید محصولات

در صورت نیاز با شماره تلفن‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس بگیرید و بهترین دستگاه های لیزر را همراه با بهترین خدمات از ما دریافت نمایید.

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.