معرفي دستگاه جوش ليزر و انواع روش هاي جوشکاري

معرفی دستگاه های حکاکی و برش لیزری

معرفي دستگاه جوش ليزر و انواع روش هاي جوشکاري

 

دستگاه جوش لیزر

جوش لیزر به معنی اتصال دو و یا چند قطعه است. دستگاه جوش لیزر نیز همین کاربرد را دارد و برای اتصال قطعات مختلف به کار برده می شود. به طور کلی در صنعت برای وصل کردن قطعات از دستگاه های جوش لیزر استفاده می شود. دستگاه های جوش لیزر جزء مدرن ترین دستگاه ها در صنعت لیزر هستند که از قرن نوزدهم به بعد با تولید انواع دستگاه های جوش و ابداع روش های متنوع آن تحول عظیمی در صنعت لیزر و گسترش در این حوزه به وجود آمد. اتصالات دو دسته دارد اتصالات موقت و اتصالات دائمی   . 

·        اتصالات موقت در صورتی انجام می شود که قطعات در صورت نیاز باز شوند و امکان جدا شدن قطعات از هم وجود داشته باشد، مثل انواع چفت و بس و انواع پیچ و مهره. 

·        در اتصالات دائمی بر خلاف اتصالات موقت امکان جدا شدن قطعات از هم وجود ندارد، مثل جوشکاری، پرچ و لحیم کاری. 

جوشکاری دائمی ترین نوع اتصال است. در این روش اتصال قطعات با ذوب شدن و تغییر شکل در هم نفوذ کرده و موجب ادغام قطعات شده و اتصال دائمی صورت می گیرد.

در صورت کار با دستگاه های جوش لیزر متوجه قابلیت ها و مزایای قابل توجه او خواهید شد، به طور کلی از روش جوشکاری فقط برای اتصال قطعات استفاده نمی شود بلکه در برخی از موارد با استفاده از گازهای مختلف، فشار و دمای بالا قطعات کاملا ذوب می شوند به طور کامل با هم ادغام می شوند و تبدیل به یک قطعه می شوند. 

در روش جوشکاری با توجه به جنس قطعات از دستگاه های متفاوت و مخصوص به آن ها برای اتصال قطعات استفاده می شود‌‌.

برای اتصال انواع فلزات از روش جوشکاری که پرکاربرد ترین روش جوشکاری است استفاده می شود. جوش فلزات با روش های متفاوت و متنوع انجام می شوند و هرکدام دستگاه های مخصوص یه خود را نیز دارند‌‌.

بیشترین کاربرد جوشکاری برای جوش دادن و متصل کردن انواع فلزات و ترموپلاستیک است اما از آنجایی که علم و دانش بشری همواره در حال پیشرفت و ترقی است با پیشرفت در این زمینه نیز در اتصال چوب نیز از این روش اتصال استفاده می شود. 

انواع روش های جوشکاری فلزات 

1.      جوشکاری به روش قوس الکتریکی 

2.      جوش طلا و نقره 

3.      جوش های اصطکاکی

4.      جوش زیرپودری

5.      جوشکاری اکی استیلن ( جوش برنج )

6.      نقطه جوش

·        لازم به ذکر است که مطمئن ترین و بادوام ترین روش جوشکاری فلزات جوشکاری به روش قوس الکتریکی است که کاربرد آن در صنایع مختلف و جوشکاری تمام فلزات به صورت گسترده است.

نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید دستگاه جوش لیزر 

·         روش جوشکاری

·         چرخه عملکرد

·        شدت جریان

·         بررسی اتوماتیک بودن دستگاه جوش یا غیر آن

در صورت تهیه دستگاه های جوش لیزر حتماً نکات مهم خرید دستگاه را به خاطر بسپارید، زیرا این نکات به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا بهترین و مناسب ترین دستگاه مورد نیاز کسب و کار و تولیدات خود را خریداری کنید تا در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نشوید‌.

نوین تاک لیزر به عنوان بزرگترین شرکت وارد کننده دستگاه های لیزر اعم از انواع دستگاه های برش فلزات و دستگاه های برش غیر فلزات با طراحی های نوین و منحصر بفرد آن ها متناسب با نیاز و بودجه شما عزیزان دستگاه مورد نیازتان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.  جهت کسب اطلاعات در ارتباط با انواع دستگاه های برش غیر فلزات اینجا را کلیک کنید. پس همین الان با شماره تلفن های ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را از کارشناسان و مهندسان مجرب ما دریافت بفرمایید.

شرکت نوین تاک لیزر در رابطه با نصب دستگاه و نحوه کار با آن نیز شما عزیزان را به طور کامل آگاه خواهند کرد و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

 

۰ ۰
قبل و بعد از مصرف

5 تا از بهترین کرم ها برای از بین بردن جای جوش

آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که با شروع دوران بلوغ شروع و گاهی تا سنین بزرگسالی نیز ادامه خواهد داشت. جوش ها به تنهایی مشکل محسوب نمیشوند. گاهی جای جوش ها ظاهر پوست را تغییر میدهند. از این رو در این مقاله به معرفی چند محصول برتر از بین برنده جای جوش خواهیم پرداخت.

آکنه چه زمانی ایجاد میشود؟

آکنه زمانی ایجاد می‌شود که سوراخ‌های ریز در پوست که به عنوان فولیکول‌های مو شناخته می‌شوند، مسدود شوند. غدد چربی پوست غدد ریزی هستند که در نزدیکی سطح پوست شما وجود دارند. این غدد به فولیکول‌های مو، سوراخ‌های کوچکی در پوست شما که مو از آن رشد می‌کند، متصل شده‌اند.

غدد چربی پوست موها و پوست را چرب می‌کنند تا از خشک شدن آن‌ها جلوگیری شود. آن‌ها این کار را با تولید ماده روغنی به نام سبوم انجام می‌دهند.

بقیه مطالب را دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.