دستگاه ليزر غير فلزات نوين تاک ليزر

معرفی دستگاه های حکاکی و برش لیزری

دستگاه ليزر غير فلزات نوين تاک ليزر

 

دستگاه لیزر غیر فلزات

تکنولوژی لیزر پرتو نور متمرکزی است که پس‌از خروج از منبع لیزر تقویت ‌شده و بر سطح متریال تابیده  می‌شود. بسته به کارکردی که برای لیزر در نظر گرفته‌شده است اشعه لیزر تابیده ‌شده بر سطح متریال می‌تواند سبب ایجاد برش و یا جوش در متریال گوناگون شود.

یکی از ماشین‌آلات صنعتی در حوزه برش لیزری دستگاه لیزر غیر فلزات است که از تکنولوژی لیزر CO2    جهت حکاکی و برش متریال گوناگون بهره می‌برد. در استفاده از دستگاه لیزر بهترین نتیجه کار زمانی حاصل می‌شود که بتوان انتخاب درست و دقیقی داشت. بنابراین در ادامه به معرفی دستگاه لیزر غیرفلزات، تکنولوژی لیزر به‌کاررفته در آن کار کرد و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب ممکن را برای افراد شاغل در این صنعت بتوانیم رقم بزنیم.

 نحوه عملکرد دستگاه برش لیزری غیر فلزات

در دستگاه برش لیزری غیر فلزات همان‌طور که گفته شد منبع لیزر همان  لیزر CO2 است که از بروزترین و قدرتمندترین فناوری‌های روز در صنعت لیزر بشمار می‌رود. به‌طورکلی دستگاه لیزر غیر فلزات عملکرد یکسان و مشابه دارند اما بسته به هدفی که از دستگاه دارید، میزان بودجه شما، ابعاد و اندازه کارگاه و بسیاری موارد دیگر انتخاب دستگاه متناسب با شما نیز متفاوت خواهد بود.

 در دستگاه لیزر غیر فلزات پرتو لیزر بعد از تولید در منبع لیزر توسط آینه ‌های تعبیه‌ شده در دستگاه به سمت هد دستگاه جهت تقویت ارسال می‌شود. هد در دستگاه برش لیزری غیر فلزات وظیفه تقویت اشعه لیزر برای ارسال آن بر روی سطح متریال را برعهده دارد. تنظیم بودن همیشگی آینه ها برای متمرکز نمودن اشعه لیزر در یک نقطه از جمله مواردی است که لازم است برای رسین به یک خروجی مطلوب مورد توجه قرار بگیرد.

 کاربرد های دستگاه برش لیزر غیر فلزات

از جمله کاربردهای دستگاه برش لیزر غیر فلزات می‌توان به حکاکی و برش لیزری طیف وسیعی از متریال از جمله حکاکی و برش لیزری پارچه، حکاکی و برش لیزری چوب، حکاکی و برش لیزری چرم، حکاکی و برش لیزری کاغذ و مقوا، حکاکی و برش لیزری نمد، برش لیزری سنگ، برش لیزری پلکسی‌گلاس، برش لیزری موکت و کف‌پوش و غیره را نام برد.

 در تمام صنایع نامبرده با بهره‌گیری از تکنولوژی لیزر به‌ کاررفته در این دستگاه‌ ها می‌توان به محصولاتی بسیار با کیفیت در تیراژ بالا با سرعت بسیار بالای تولید دست پیدا کرد.

مزایای دستگاه برش لیزری غیر فلزات

دستگاه ‌های لیزر غیر فلزات دارای مزایای بی ‌شماری هستند که از جمله آن ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        نحوه عملکرد این دستگاه‌ ها بسیار آسان و سهل است.

·        سرعت انجام برش در این دستگاه ‌ها بسیار بالاست.

·        تولید صدای مزاحم در این دستگاه ‌ها بسیار پایین است.

·        کیفیت خروجی کار با استفاده از این دستگاه‌ ها بسیار بالاست.

·        احتمال وقوع خطا در این دستگاه ها بسیار پایین است.

 اگر شما نیز از افراد شاغل در صنعت حکاکی و برش لیزری متریال گوناگون ازجمله غیر فلزات هستید، بدون‌شک نام شرکت نوین تاک لیزر را شنیده اید. دستگاه لیزر غیر فلزات نوین تاک لیزر از برترین و بروزترین دستگاه‌ های لیزر غیر فلزات موجود در دنیاست که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در این دستگاه‌ها استفاده‌شده است. در این مجموعه برای برطرف نمودن نیاز همه افراد انواع دستگاه لیزر در سایز های متفاوت و کارکرد های متفاوت موجود می‌باشد که توصیه می‌شود جهت بررسی ویژگی ‌های این دستگاه به آدرس رسمی وب‌سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی https://ntjet.com/ مراجعه نمایید.

در نوین تاک لیزر همواره تلاش بر آن است که قیمت محصولات با پایین ترین سود ممکن تعیین و ارائه شود در نتیجه مناسب ترین قیمت دستگاه لیزر فلزات و غیر فلزات، قیمت دستگاه جوش لیزری و بطورکلی قیمت دستگاه های لیزر صنعتی در پایین ترین نرخ ممکن تعیین می شود.

در این مجموعه علاو ه‌بر دستگاه برش لیزر غیر فلزات، انواع دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه جوش لیزر، دستگاه لیزر فلزات و غیره نیز جهت ارائه به شما صنعتگران و گرامی موجود می‌باشد. جهت آشنایی با دستگاه برش لیزری فلزات این شرکت اینجا را کلیک کنید.

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.